Адміністратор "Помічник керівника"

Україна / Київ

Вимоги: Володіння ПК на рівні впевненого користувача, розвинені соціальні навички та робота в команді та активна життєва позиція. Обов'язки: - Ведення звітності про роботу співробітників офісу (бази даних) ; - Приймати фідбек від замовників для розуміння якості роботи; - Підрахунок бонусів менеджерам; - Контроль загальної дисципліни співробітників офісу, а також якості виконання роботи співробітниками; - Забезпечення високого рівня життєдіяльності офісу. Умови роботи: • Оплата праці 25000 (вона може змінюватися в залежності від відділу) • Графік 5/2, але можливо коригувати під Вас
• Ставжування проходить в форматі навчання, тому досвід не обов'язковий
• Комфортне розташування в центрі Києва,

Інші оголошення в категорії Робота » Секретарі: