Україна / Київ
Компанія ФОП Яремчук О.А. шукає в команду енергійну, відповідальну та привітну людину на посаду інспектора з кадрів / адміністратора. Якщо вам подобається працювати з людьми, ви маєте організаторські здібності та хочете рости в напрямку HR — ця вакансія саме для вас! 
Що ми очікуємо: 
• досвід ведення кадрового діловодства від 2 років, знання КЗпП; 
• досвід роботи в офісі або на посаді HR-менеджера від 1 року; 
• впевнене володіння ПК, оргтехнікою, базові навички в 1С; 
• комунікабельність, бажання навчатися та вдосконалюватися. 
Що буде входити до ваших обов’язків: 
• організація та контроль роботи офісу, ведення документації, облік договорів; 
• взаємодія з постачальниками та підрядниками, контроль розхідних матеріалів; 
• комунікація з командою, інформування співробітників; 
• допомога в підборі персоналу, участь в адаптації новачків та організації подій; 
• ведення кадрової документації, особових справ, формування бази працівників. 
Ми пропонуємо: 
• роботу в дружньому колективі; 
• можливість навчання та розвитку у сфері HR; 
• комфортний офіс у зручному районі; 
• стабільну заробітну плату та підтримку керівництва. 
Готові відкрити новий етап у своїй кар'єрі? Надсилайте резюме або телефонуйте вже сьогодні! 
Контакти для зв’язку: 
(067) 577-22-92 
(095) 130-27-55 
Ваш новий етап у житті починається з нами!