Главная
Объявления
Товары
Форум
Доска бесплатных объявлений - freeboard.com.ua

#1 23/02/2023 12:16:54

Emil565
New member

Новачок у світі фотографії

Я новачок у світі фотографії і хотів би купити свій перший фотоапарат. Я чув, що вибір фотоапарата може бути дуже складним, тому я хотів би отримати допомогу у виборі.

Отредактированно Emil565 (23/02/2023 12:19:11)

Неактивен

#2 23/02/2023 14:17:34

Albert364
Member

Re: Новачок у світі фотографії

Я вже деякий час займаюся фотографією, і я можу порадити тобі почати з дзеркальної камери. Вони зазвичай дають вищу якість зображення і дають змогу більше контролювати налаштування фотографії. Однак, якщо ти хочеш щось більш компактне, то краще вибрати фотоапарат зі змінною оптикою з можливістю зміни об'єктива. Моїм першим фотоапаратом був Фотоапарат SONY Alpha a7C Body Silver https://www.moyo.ua/fotoapparat_sony_al … 74812.html  і він досі дуже мені допомагає.

Неактивен

#3 23/02/2023 15:16:31

Richard69
New member

Я згоден з попереднім учасником, що дзеркальна камера може бути хорошим вибором. Однак, якщо ти тільки починаєш вивчати фотографію, то, можливо, тобі буде зручніше почати з фотоапарата, який має автоматичні режими та простіший інтерфейс. У будь-якому разі, я рекомендую звернути увагу на технічні характеристики камери, такі як роздільна здатність матриці, швидкість зйомки, наявність стабілізації зображення тощо.

Неактивен

#4 03/10/2024 17:35:15

Новачку можна фотік і попростіший взяти

Неактивен

#5 04/10/2024 08:43:36

Милана Лопатина :

Звичайно що так! Тренуватись можна і не на професійному!

Неактивен

#6 05/10/2024 08:56:56

Журавленко Евгения :

Милана Лопатина :

Звичайно що так! Тренуватись можна і не на професійному!